کد کده تربچه

       کد کده تربچه

ديگه احساسي نمونده بينمون
تنهاترین
مهر- محبت -صفا و صمیمیت و یک رنگی
نگارش در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:اسم بچه ي خودتو بزار, اسم من, توسط علی طوفان

 

ديگه احساسي نمونده بينمون
رفته اسمت تو شناسنامه ي اون
ميدونم تلخه ولي چاره اي نيست
هر چي عکسه از من و تو بسوزون

 

 

بي فايده است هرچي بگي پشيمونم
ميدوني نميشه کنارت بمونم
اينو بدون هرگز از يادم نميري
چطور دلت اومد حرفتو پس بگيري

 

 

اون پاي عشقمون سوخت، اون منم
سنگ عشق تو به سينه ميزدم
مني که واست ميمردم شب و روز
حالا بايد دل به تنهايي بدم

 

ديدي گفتم که يه روز پر ميکشي
از منو تمام خاطرات من
ديگه فرقي ام نداره ببينم
که حالا کيو گذاشتي جاي من.

 

اسم بچه ي خودتو بزار، اسم من
تا يه روز يادت بيفته عشق من
وقتي رويايي نمونده بين ما
بهتره بري رفيق نيمه راه

 



نظرات شما عزیزان:

moein
ساعت3:51---28 فروردين 1391
سلام علی جان وبلاگت عالی بود یعنی تو دید من که خوب بود اگه دوست داشتی به وبلاگم بیا و نظرت رو راجب وبلاگم بگو؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آرش و هلنا - Broken Angel